Każdego dnia dokładamy starań, by Twoje FotoBajki dotarły do Ciebie dokładnie takie, jakie zamówiłeś.
By były najwyższej jakości, starannie i dokładnie wykonane.
Jeśli jednak znalazłeś wadę, która umknęła naszym oczom, możesz złożyć reklamację poprzez poniższy formularz, a my dołożymy starań, by jak najszybciej rozwiązać problem.
Każde zgłoszenie traktujemy indywidualnie i sposób jego rozwiązania będzie zależny od rodzaju zgłoszonej wady. Dobierzemy najlepszy sposób postępowania i wyjaśnimy Ci dalszy przebieg
procesu reklamacyjnego.
Na każde zgłoszenie odpowiadamy w ciągu dwóch dni roboczych.
Pamiętaj, że uszkodzenia w transporcie mają nieco odmienny charakter i w razie ich wystąpienia, należy przy odbiorze sporządzić protokół szkody. Zrób to w obecności kuriera. Taki protokół wraz ze zdjęciami uszkodzonego produktu oraz uszkodzonego opakowania prześlij do nas za pomocą powyższego formularza.
Wierzymy, że Twoja reklamacja zakończy się pomyślnie i z radością złożysz kolejne zamówienie.